Perszeusz

Medúsza feje levágva, Androméda királylány megmentve

Azt hiszed, még liberális vagy?

2017. március 17. 16:38 - Ulomenen

- az értékek nem változnak, csak a címkék

 

"Amit valónak hittem, nem volt tán sehol?
Mély álom ringatott el, csak nem tudom mikor.
Most íme fölriadtam és oly idegen,
mit úgy ismertem én még, akár a tenyerem."

Walter von der Vogelweide

 

A liberális eszmék progresszívvé válásával sokan érezhetik úgy, hogy értékrendjük, világról alkotott véleményük már inkább konzervatívnak minősül. Ők változtak, vagy a dolgok vettek furcsa fordulatot?

A Prager University videójában Dave Rubin, korábban elkötelezett baloldali és liberális amerikai televíziós személyiség beszél arról, hogy habár a politikáról, társadalomról alkotott nézetei nem változtak, mégsem tartja magát többé baloldalinak és liberálisnak.

A videóhoz készítettem magyar feliratot, a "Beállítások" ikonra (kis fogaskerék), majd a "Feliratok" szövegre kattintva egy legördülő menüből lehet kiválasztani a magyar nyelvet.

Jó szórakozást!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://perszeusz.blog.hu/api/trackback/id/tr7312345813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása